tisdag 13 mars 2007

Janson vs Messing

Oj oj oj vilken dag ... 12grader varmt men mjölkigt, disigt och grått. Massor av jobb på jobbet och senare jobbet hemma.

Har ni hört ... Torsten Janson och Ulrika Messing, vilket omaka par, eller ?? Undrar om Messing tror att Torsten skall vara henne trogen. Han har ju nu lämnat 2 fruar och ett antal kids. Hm ... kärleken har udda vägar eller? Kanske något annat som styr ... I mina öron läskigt.

Idag är jag tacksam över:
Våren som är i antågande.
Att Néa's läskiga hosta är på väg att släppa.
Néa feberfri
Mina härliga och hjälpsamma arbetskollegor.
Roliga leverantörer.
Min stora gosiga hankatt Turbo eller Mo som Néa kallar honom som ligger som en boa runt mig och spinner högt och ljudligt. T.o.m snarkar *fniss*
Mor som betalt min förseningsavgift på försäkringen till min bil. *tack*
Krokusarna som överlevt fjolårets hårda rabatt rensning.
Att jag med god vilja kommer i säng lite tidigare en vanligt och hinner läsa någon sida mer i boken jag läser innan jag somnar ifrån både den och lampan.