torsdag 24 januari 2008

Kolla sötnos ...

Linnéa älskar sin fina kiosk hon fick i julklapp av snälla Helmut och Elfie. Det är roligt att lägga saker i lådorna och byta ut alla ting. Att ropa -Mimmi till kassan! i högtalaren till kassa-apparaten är också väldigt roligt!
Jag har tänkt lära henne hojta, i från sitt rum såklart, i högtalaren -Pappa kom hit!

Vi har lagt ett skrivbordsunderlägg som skydd då hon älskar att rita gubbar, klippa och tejpa!

Jag har varit på Vårdcentralen idag och tagit ett 2a blodprov för min ämnesomsättning. Hoppas att värdena ser bättre ut nu. Läkare skall åtk samt ge mig ett läkarbesök för samtal. Dessutom skall jag tillbaka senare för att få min förkylning som jag haft nu i 2veckor med dundrande huvudvärk etc, kurerad OCH visa men ömmande knöl på fotankeln. Lika bra att ta upp alla krämpor direkt så kanske jag slipper springa där fler gånger!

Inga kommentarer: