fredag 18 januari 2008

Nya Fönster

Hej hej,
Kolla!! vi har äntligen fått in våra efterlängtade fönster. Här en enkel bild tagen med min mobiltelefon SonyEricsson 880i. Bra va? Ah det blev så snyggt och fräsht. En stor skillnad direkt. Vi har bytt alla fönster inkl. 3st altandörrar med helglas i dörren ... modernt och fint och vilken insyn *ler* . Det koolaste med dessa dörrar är att ifrån sovrum och v-rum ser man direkt ut på trädäcket som förstärker ytterligare rymden vi lyckats skapa inomhus och utomhus. Nya fasadlampor lyser upp däcket ytterligare. Får ta och ta nga fina bilder och lägga upp.
Tittar ni noga ser ni min avspegling i fönstret och den lilla magen som väcker. Det är mysigt med liv i magen och jag gillar verkligen att vara gravid. Kroppen styr så mycket och det är bara till att hänga med både i cravings och humörsvängningar. Inget är viktigare och allt är tillåtet.


1 kommentar:

Pipperoni sa...

Grattis. Jag får snart komma och inspektera både fönster och mage. Jag unnar er verkligen all lycka - roligt med ett syskon till världens sötaste unge. :) (Hur ska det gå att konkurrera med henne...? :)) Avundas dig lite... Kram.