måndag 21 maj 2007

Thessaloniki

Hej alla glada. Här sitter jag och jobbar sena kvällen...Det spöregnar i annars varma och sköna Grekland. Är här en snabbresa denna gång för att träffa nga leverantörer och fabriker. Tyvärr dåligt förbered med skisser och input ifrån mina designers så det blir nog mkt letande och trixande och extra arbete att få fram prover i tid men men ... Om ändå SAS kunde trixa och vara lite flexibla och inte tala om Kastrup! Katastrof. Jag hade 3 min marginal på att hinna med mitt flyg idag och mitt bagage står kvar i Köpenhamn! Liten syrlig kommentar måste jag också skriva in ... varför medela Olympic Airlines och Thessaloniki flygplats att mitt bagage är försenat och skickas med nästa SAS plan via Athen och sedan inte se till att det kommer med ?? Man kan flippa ur för mindre men jag bara ler och luktar sunk i armhålan! Lucky me att jag köpte en sommarparfym och läppglans till mig och mascara till mamma så att jag kan upprätthålla en någorlunda snygg fasad i morgon ... Tack mamma.
Trött och sunkig kl är 01.25 lokal tid. Måste sova ...

Inga kommentarer: