onsdag 21 februari 2007

Här är jag

Jaha, då var jag en bloggare också. Spännande!

Som bosatt i södra delen av Sverige så är snö något exotiskt ... Idag snöar det. Mycket! Och det blåser så där fantastiskt som det bara gör på västkusten ... horisontellt. Människorna jag möter lyfter inte på huvudet utan kurar ner ansiktet i jackragen, tittar i backen och svär över sina sommardäck. Jag avgudar mitt Skåne, min vackra omgivning, mina underbara vänner och min fantastiska familj. Denna blogg kommer vara min tacksamhet ut i universum för allt som i mitt huvud rör sig. Sedan vet man aldrig vart det bär, vem eller vad som inspirerar mig eller vilken roll, efter personliga händelser, jag kommer att ha i denna värld vi i tillsammans lever.

Tack Pipperoni för din otroliga skrivarglöd/kraft som bl.a driver dig i din just nu hårda storm. Du är en förebild i liv och skrift, i dagsljus och mörker. För alltid.




1 kommentar:

Pipperoni sa...

Hej vännen,
Välkommen i bloggvärlden. :) Jag förstod att du inte hade varit inne på min blogg och läst på ett tag, jag vet att du skulle ha hört av dig då. Jag har inte riktigt orkat prata heller, det har hänt så mycket, det har gått så fort. Det mesta går att läsa på bloggen, men vi kan väl försöka höras i helgen och prata lite?
Kram.