måndag 17 september 2007

Vad blev verkligen gjort i helgen?

Ha, massor faktiskt ...

  • Néa målade en tavla.
  • Jag håller på men en till ... hm ...
  • Vi löste melodikrysset med bravur.
  • Jag veckohandlade.
  • Vi blev bjudna på middag lördagkväll! Tack P,H & Ch. Mycket trevligt, avkopplat med mkt god mat och dryck. Drack skumpa och skålade deras nyförvärv ... en segelbåt! (Tyvärr fick Néa tillbaka sin sura sura mage av all grädde i den väldigt goda grytan ... hm, vi som trodde hon växt ifrån laktos intoleransen ... )
  • På söndagen hade vi farmor & farfar över på middag.
  • Jag lade mig i solariet.
  • Vi drack mängder ... av gott rött vin!
  • Tyvärr ingen skypning och dåligt med telefonsamtal MEN jag rensade en hel rabatt i stället ... efter att ha inspekterat tomt och omkullvälta krukor etc efter stormen natten mellan fredag och lördag.
  • Min väninna Pipperoni har gjort sina 180mil och flyttat till västkusten ... bästkusten!

Idag

  • Har pratat med Pipperoni hon är lite trött ...
  • Néa är förkyld ... och så söööööööööööt i toffsar!
  • Beställt svartvita bilder tagna på vår senaste semester i Italien!
  • Målar tavlor ...
  • Tvättar just nu.
  • Ringa bra och viktiga samtal för mig och mitt ...
  • Bloggar också just nu.

Inga kommentarer: