torsdag 20 september 2007

The Bourne Ultimatum

Onsdag September 19.
Efter arbetsdagens slut hämtar J upp mig vid kontoret och vi kör in till stan, bara han och jag. Han parkerar och vi springer in på hamburger restaurangen MAX, bara han och jag, vi beställer var sin "fetto" meny ... gu va gött! Bara han och jag. Vi smiter in på bion och sätter oss och väntar med popcorn och dricka ... bara han och jag. Mörkret sänker sig i salongen och nu börjar äntligen reklamen. -VA ingen reklam ... ok det är fortfarande bara han och jag. Nu börjar trailern på en kommande film ... jag fattar ingenting. Det är fortfarande bara han och jag ... och resten av alla i biografen. NU börjar filmen ... ... jag längtar efter Nea ... filmen är riktigt, riktigt bra ... nu längtar jag efter min karl som sitter bredvid och tittar rakt fram på en action rulle ...

Jag håller med Hans Wiklund. 4 stjärnor av 5 möjliga.

Inga kommentarer: