måndag 24 september 2007

V.39

Hua ... vilken helg! Full på fredag, bakis på lördagmorgon med grav huvudvärk och illamående ... skämt åsido... Fredag kväll var super mysig med gott kött och lagom med vin. Kanske lite för mkt. Plötsligt blev jag iaf väldigt illamående och yr och däckar i säng kl. 23.30 ???
Vaknade morgonen därpå katastrof dålig fortfarande yr och illamående med en känsla av att om jag rörde mig för fort så skulle jag välta eller svimma. Riktigt läskigt.
Efter nga extra timmars sömn så blev jag bättre och på kvällen hade vi goda vänner över på middag. Trevligt och Néa med kompis (2st 2åringar) pratade och lekte tillsammans så roligt att vi vuxna vred oss av skratt ... det sägs dessutom bara vara början på upptåg från de här 2...
Söndag och en riktig söndag stek hos farmor och farfar: Gott.

Vad gäller min lista så lyckades jag nästan helt bocka av den!

  • Jag målade mera
  • Jag hittade lokal ... skall ha Vernissage i Viken vid Kristihimmelsfärd nästa år.
  • Vi var på bio
  • Jag hämtade p-pillerna
  • Jag åt bra GI men slarvade lite över helgen med bröd och pasta etc.
  • Lyckades inte hålla i pengarna men handlade bara bra saker eftertänksamt som höstkläder och ytterplagg till Néa (om än dock dyra ...) stövlar till mig till vrakpris och skitsnygga... *ler*

Denna vecka gäller följande:

  • Måla ännu mera
  • Föräldramöte på dagis.
  • Ringa Nea´s läkare
  • Äta GI
  • Hålla i pengarna
  • Köpa kattmat.
  • Ringa Cathrine ...
  • Ringa Erika
  • Ringa Lillan
  • Ringa Bettan

Inga kommentarer: