torsdag 5 juli 2007

Harmony & Happiness

Underbart...
Underbara...

Lycka...


Välmående...
Jag mår bra här ...
Bilderna är tagna med min telefon Sony Ericsson W880i igår mellan kl.19.00-20.00. Idag vräker regnet ner och jag tänker på min kollega som är på Roskildefestivalen !!! i lervällingen. Undrar hur länge hon står ut ...
Hörde på nyheterna i går att 20 små barn i från Kina försvunnit spårlöst ifrån Sigtuna kommun. Hur kan barn bara försvinna? Varför är det aldrig någon som märker något eller rapporterar något. Och hur har (tyvärr minns jag inte namnet men han intervjuades i TV4 nyheterna) "han" mage att bara informera oss tittare att ja vi är ju oroliga för att de utnyttjas sexuellt eller i en organdonationsliga !!! VA! JAG SKRIKER RAKT. VART I HELVETE ÄR UNGARNA??
... hmf, vad kan jag göra ... jag måste hitta på något ... snart ...

1 kommentar:

Pipperoni sa...

Underbara bilder. Kram. :)