tisdag 12 maj 2009

Tiden det tar

Nu var det så där längesedan igen... Är inte alls duktig på att skriva längre och känns inte lika inspirerande att bara lägga upp bilder på min underbara familj. Denna blogg har liksom inget syfte mer än som vår hemsida www.jpk.dinstudio.se som inte heller är uppdaterad ha,ha. Däremot har min blogg www.madeinviken.blogspot.com ett större engagemang och syfte där jag skriver och lägger upp min konst och andras. Jag har också en nystartad blogg www.vikensvillekulla.blogspot.com som handlar om min dotters fantastiska lilla förskola Villa Villekulla.
Min underbara vännina som jag träffar på tok för sällan Pipperoni skriver fantastiskt och mer som en dagbok om hennes liv. Jag har lite svårt för det eftersom mitt liv tuggar på och jag pratar redan med alla om vad som händer så det blir inget nyhetsvärde precis. Kanske jag skall lägga om bloggen lite och skriva om det ställe som bloggen är döpt efter - vår pärla här på jorden Bossaneto i dalen ovanför Marina di Andora i norra Italien - den italienska rivieran. Ja varför skriver jag inte om den!!

Så var det bestämt. Härmed skriver jag om Bossaneto och dess omgivningar och jag skall dit i Juli ...... härliga tider stundar.

Lycklig

Inga kommentarer: